جعفر عبد الكريم الخابوري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جعفر عبد الكريم الخابوري

جعفر عبد الكريم صالح

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  أحدث الصورأحدث الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخول  

صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري

كاتب الموضوعرسالة
جعفر الخابوري
المراقب العام
المراقب العام
جعفر الخابوري

المساهمات : 88

صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري  Empty
مُساهمةموضوع: صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري    صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري  Emptyالسبت يونيو 24, 2023 4:16 pm

منار فضلت طبيعيه شويه قدام أهلها خصوصا مصطفي اللي كان طول الوقت مركز معاها جدا ولما صدقت أن ابوها واخواتها نزلو دخلت جري علي اوضتها وسابت بنتها مع امها وفتحت المسج وكتبت
_ انا مستعدة اديك المبلغ اللي قلت عليه بس اعرف انت مين ؟ مزقوق عليا من مين ؟ ولو انت عارفني كويس هتعرف اني بلاقي مخرج من كل مشكلة بقع فيها وبطلع منها ضحيه وكسبانة كمان ف فكر كويس قبل ما ترد عليا

بعتت المسج وابتسمت بخبث ومفيش ثواني وجالها الرد
_ ريحي نفسك انا لا تبع طليقك ولا تبع هبه التابعه ليكي انا صياد محترف لا انتي تعرفيني ولا لو حاولتي بالبرنامج العبيط اللي معاكي هتعرفيني بردو البرنامج اللي فرحانة اوي بنفسك انك بتستخدميه دا كان الطعم اللي رميتهولك مرة علي الشات من مدة وهكرت تلفونك تحبي اقولك دلوقتي انتي لابسه ايه ؟ وشكل اوضتك بالتفصيل ايه ؟ اظن كدة جاوبت سؤالك وارضيت فضولك نتفق بقا علي المعاد ولا ايه ؟

منار مكنتش عارفه ترد تقول ايه فكرت شويه وبعد تردد كتبت
_ نتفق .. بس يا استاذ صياد ايه الضمان أن بعد ما تاخد فلوسك مترجعش تهددني تاني ؟

الرد جالها علي طول
_ كلمتي واحدة متقلقيش هاخد الفلوس وهيديكي كادو هديه من الصياد تحلفي بيه وبعدها هختفي من حياتك نهائي

منار :
_ كادو اية ؟ لا بقولك ايه انا مبحبش المفاجآت

الرد
_ لا دي مفاجأة حلوة اوي هتعجبك متقلقيش وبعدين انا قلتلك دي شغلتي هاخد الفلوس واختفي تماما

منار :
_ لما نشوف اخرتها هنتقابل فين وامتي ؟

الرد
_ بكرة الصبح في اللوكيشن اللي هبعتهولك

منار :
_ هعرفك ازاي ؟

الرد
_ انا هعرفك يا مزة يلا سلام دلوقتي

منار سابت الفون وكشرت هي مبتحبش المفاجآت ومش مدياله الامان دا هاكر تديله الامان ازاي ... وبعدين الفلوس هتجيبها ازاي ... لازم تبيع حاجة من دهبها ... طب هتقول ايه لأهلها ؟
فضلت حوالي ساعه تفكر لحد ما اخيرا رسمت خيوط خطتها اللي للمرة الثانية هتخليها ضحيه والكل يواسي فيها ويحاولو يراضوها ... قامت وخرجت تقعد معاهم برة عشان محدش يشك في حاجة وعلي المغرب هتبدء في خطتها

https://rewaiyawhekaya.blogspot.com/2023/05/kedelnsaa.comp.html
https://fggygggyyggf.ahlamontada.com

صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صحيفة نبض الشعب الاسبوعيه رئيس التحرير جعفر الخابوري